اطلاعات دوره
دینامیک غیر خطی و آشوب
مسیر آموزشی

دینامیک غیر خطی و آشوب

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس به صورت مشترک در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می گردد و در ابتدا به دینامیک غیر خطی پرداخته می شود و در ادامه آشوب مورد بررسی قرار می گیرد. منبع: Strogatz, Nonlinear Dynamics And Chaos: With Applications To Physics, Biology, Chemistry, And Engineering که از لینک زیر قابل دریافت می باشد: http://www.amazon.com/Nonlinear-Dynamics-And-Chaos-Applications/dp/0738204536
دوره دینامیک غیر خطی و آشوب دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سامان مقیمی عراقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دینامیک غیر خطی و آشوب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

واقعا منظم و سیستماتیک و عالی تدریس شده. کاملا منطبق بر منبع اصلی درس با توضیحات کافی مدرس برای کمک به سرعت فهم مخاطب از مطالب. تبریک میگم به دکتر مقیمی و تشکر میکنم از مکتبخونه.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی