اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک اتمی و مولکولی - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک اتمی و مولکولی - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

بررسی اتم به شکلی که برای اولین بار در یونان باستان پدیدار شد، یک تز متافیزیکی بود که ماهیت نهایی واقعیت مادی را با استدلال فلسفی اثبات می کرد. ارسطو در قرن چهارم قبل از میلاد مسیح بیان کرد که ماده به ذرات کوچک و کوچک تر تقسیم می شود. این حرف ارسطو دو هزار سال به عنوان یک نظریه باقی ماند و سرانجام رابرت بویل (1661) و ایزاک نیوتون (1687) وجود اتم ها را پذیرفتند. تا اواخر قرن نوزدهم نظریه دالتون که بیان می کرد کوچک ترین جزء ماده اتم است، توسط دانشمندان قبول شده بود. اما با پیشرفت علم ثابت شد اتم از هسته ای تشکیل شده است که الکترون هایی در اطراف آن می گردند. در این زمان فیزیک اتمی و مولکولی به وجود آمد.
دوره آموزش فیزیک اتمی و مولکولی - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک اتمی و مولکولی - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی