اطلاعات دوره
شبکه مخابرات داده پیشرفته
مسیر آموزشی

شبکه مخابرات داده پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس شبکه مخابرات داده یا به اختصار "شبکه" به بررسی اجزا سازنده شبکه های کامپیوتری، لایه های آن و مسائل مربوط به آن میپردازد. در حالی که انواع مختلفی از شبکه در حال حاضر وجود دارد توجه اصلی این درس بر روی اینترنت خواهد بود. در این درس به تاریخچه شبکه، مدل های توضیح دهنده شبکه، ساختار لایه ای شبکه و استاندارد های گوناگون هر لایه و مسائل مختلف در هر لایه میپردازیم. از جمله مسائلی که این درس به آن مپردازد: Physical Layer, Ethernet, MAC, ALHOA, IEEE 802.11, IP, TCP, UDP, AdHoc Networks و . . . این درس به همت گروه دانشجویی رسانا ضبط شده است.   ***متأسفانه جلسات یازدهم و نوزدهم ضبط نشده‌است***
دوره شبکه مخابرات داده پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا پاکروان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره شبکه مخابرات داده پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

دوره ای تقریبا کامل و با تدریس بی نظیر استاد پاکروان // به شدت عالی و کاربردی // این دوره هم مشابه دوره کارشناسی در سال 2012 ضبط شده و نسبتا قدیمی هست // ای کاش تیم مکتب خونه دوره ای جدید و بروز رو تهیه کنه // با تشکر از استاد محترم و مکتب خونه.

نصرالله

اصلا هیچ کدام از ویدئو ها صدا ندارد!!!!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی