اطلاعات دوره
آموزش رایگان مخابرات 1
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مخابرات 1

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش رایگان مخابرات 1 چیست؟  درس مخابرات 1 از جمله دروس تخصصی است رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی است، هدف کلی این درس طراحی و تحلیل سیستم‌های مخابراتی آنالوگ بر اساس تحلیل فوریه است. مخابرات 1 زیر از مجموعه‌ای است واحدهای مخابراتی رشته مهندسی برق با عنوان‌های سیستم‌های مخابراتی، مخابرات دیجیتال و مدارهای مخابراتی است. سرفصل عناوین اصلی آن شامل سیستم‌های خطی و فیلترینگ، تحلیل فوریه، تکنیک‌های پایه‌ای مدولاسیون، مدولاسیون‌های FM ،PM ،AM و مروری بر فرایندهای اتفاقی می‌باشد. بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان مخابرات 1 چه مهارت هایی کسب خواهید کرد؟ در پایان این دوره دانشجویان قادر خواهند بود انواع اصلی سیگنال را شناخته و مشخصات اصلی آن‌ها مانند انرژی، توان، خودهمبستگی، همبستگی متقابل و ... را تعیین نمایند، سری فوریه را برای سیگنال‌های متناوب به دست آورند، اندازه و فاز طیف سیگنال‌های متناوب را ترسیم نموده و اجزای فرکانسی گسسته را تعیین نمایند، تبدیل فوریه سیگنال‌های غیر متناوب را یافته و با استفاده از آن اندازه و فاز طیف را ترسیم نمایند، پهنای باند و نسبت سیگنال به نویز یک سیگنال را در خروجی یک سیستم LTI به دست آورند، با استفاده از تبدیل هیلبرت سیگنال تحلیلی تولید نمایند. دانشجویان پس از گذراندن سرفصل‌های این دوره عملکرد انواع سیستم‌های مدولاسیون دامنه و زاویه را در زمان و فرکانس تبیین می‌نمایند، اندازه طیف و پهنای باند این سیگنال‌ها و نیازمندی توانی این سیگنال‌ها را مشخص کرده و با مقدماتی از تئوری احتمالات آشنا شده و فرایندهای اتفاقی و مدل کانال مخابراتی با نویز جمع شونده را دریافته و می‌توانند پهنای باند سیگنال تصادفی را به دست آورند. سرفصل‌هایی دوره آموزش رایگان مخابرات 1  مباحث این دوره طی 29 جلسه به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود؛ در جلسه اول به مفهوم و هدف از مخابرات، مفهوم سیگنال، سیگنال‌های انرژی و توان، سیگنال آماری و یقینی پرداخته شده و در جلسه دوم مروری بر انواع سیگنال‌ها، محاسبه انرژی و توان سیگنال سینوسی تک مؤلفه و چند مؤلفه، بررسی اثرات انتقال در برنامه‌ی آموزشی این دوره است. در جلسه بعدی معرفی دیراک دلتا، تابع پله، بیان رابطه بین توابع و بردارها، ضرب داخلی بردارها و توابع، تقریب یک تابع برحسب تابع دیگر توضیح داده می‌شوند. همبستگی توابع (بردارها)، خانواده توابع متعامد، همبستگی خانواده توابع متعامد سینوسی، معرفی سری فوریه، پدیده Gibbs شرایط قوی و ضعیف دریکله، سری فوریه مختلط و قاعده پارسوال از موضوعات دیگری است که در این دوره به آن‌ها پرداخته می‌شوند. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان مخابرات 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمیدرضا امین داور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مخابرات 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام، خداقوت، ممنون که به فکر فرزندان این سرزمین هستید تا بتونن هر جایی که هستن از این نعمت استفاده کنن، تشکر

کاربر مکتب‌خونه

سلام و ممنون از استاد محترم درس و گروه مکتب خونه. اگه کیفیت صدا بهتر باشه کارتون عالی میشه. و کاش میشد جزوات درس و همچنین فیلم مخابرات ۲ و مخابرات پیشرفته استاد هم در دسترس قرار دهید.

مجید

اصلا کیفیت صدا و نحوه صدا برداری خوب نیست.

کاربر مکتب‌خونه

بسیار بسیار عالی فقط صدا بسیار ضعیف وگرنه تدریس فوق العاده قدرت بیان استاد و انتقال مطالب به جرات توی top 3 اساتید برق هست.

علیرضا

تدریس بسیار عالی لطفا مخابرات۲ (دیجیتال) را نیز تهییه فرمایید با تشکر از سایت خوبتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی