اطلاعات دوره
آموزش کاربرد متلب MATLAB در مخابرات 1
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد متلب MATLAB در مخابرات 1

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:4 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش مخابرات 1 به تحلیل و طراحی بخش مهمی از سیستم های مخابرات آنالوگ یعنی مدولاسیون پرداختیم. در این آموزش قصد داریم با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) به پیاده سازی انواع مدولاسیون ها و دمدولاسیون هایی که در درس مخابرات 1 به صورت کامل ارائه شد، بپردازیم.
دوره آموزش کاربرد متلب MATLAB در مخابرات 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد متلب MATLAB در مخابرات 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

خیلی خوب بود من استفاده کردم، من خودم دکتری دارم و خیلی از این مفاهیم برای سالیان پیش بود که این آموزش کمکم کرد که برام یادآوری بشه. استاد زندی معمولا از همون اول شروع میکنن به کد نویسی کردن که باعث میشه مهارت های برنامه نویسی م تقویت بشه و البته مشخصه که بیس تئوری شونم خیلی خوبه.

مریم

آموزش بسیار عالی. از صفر تا صد.

علی

واقعا از آقای امید زندی تشکر می کنم برای تمام تسلطی که دارن، لطفا از ایشون آموزش های بیشتری بذارید.

مهدی

آموزش خوبی بود و نیاز منو برطرف کرد

شهرام

از نظر بیان مدرس، مطالب ارائه شده و میزان تسلط مدرس خیلی خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی