اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سیستم های کنترل غیر خطی - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش سیستم های کنترل غیر خطی - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

درس سیستم های کنترل غیرخطی (Nonlinear Control Systems) یکی از دروس مهم و اساسی رشته مهندسی کنترل در مقطع کارشناسی ارشد است و در این درس ابزارها و رویکردهای مربوط به تحلیل سیستم های دینامیکی غیرخطی و طراحی کنترل کننده برای این سیستم ها، مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرند. در درس هایی که به بررسی، تحلیل و کنترل سیستم های خطی پرداخته می شود، آن قدر فرض های محدود کننده وجود دارند که حوزه کاربردی بسیار ناچیزی برای مباحث مطرح شده قابل تعریف است. در عمل، همه سیستم های واقعی غیرخطی هستند و دانش تحلیل و کنترل سیستم های دینامیکی غیر خطی، ابزاری است که ما را قادر به بررسی سیستم های واقعی می کند.
دوره آموزش سیستم های کنترل غیر خطی - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم های کنترل غیر خطی - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی