اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی زنده و تعاملی در MATLAB - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی زنده و تعاملی در MATLAB - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در یک محیط اسکریپت نویسی زنده، شما در حالی که مشغول برنامه نویسی و توسعه الگوریتم مورد نظر خود هستید، در همان صفحه امکان مشاهده انواع خروجی های: عددی، رشته متن و گرافیکی را دارید، به همین علت مرحله ارائه ایده تا پیاده سازی برنامه را به مراتب سریع تر طی می کنید و در عین حال می توانید در همان محیط کدنویسی، بخشی را به درج تصویر، ارائه انواع معادله با فرمت های یونانی و لاتکس (LaTex) و نیز نوشتن توضیحات اختصاص دهید تا درک خواننده از برنامه شما بیشتر شود و به راحتی امکان تعقیب و توسعه آن را داشته باشد. مخاطبین این فرادرس، تمامی کاربران نرم افزار متلب و حتی مدرسین این نرم افزار هستند. در این فرادرس ابتدا به بررسی معایب اسکریپت نویسی معمولی در پنجره M-File می پردازیم و سپس با محیط اسکریپت نویسی زنده آشنا می شوید و در آخر با ارائه چند مثال به صورت عملی شما را با قابلیت های اسکریپت نویسی زنده آشنا خواهیم کرد.  
دوره آموزش برنامه نویسی زنده و تعاملی در MATLAB - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی زنده و تعاملی در MATLAB - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی