اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی کاربردی در FPGA با محیط توسعه ویوادو (Vivado Design Suite) - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کاربردی در FPGA با محیط توسعه ویوادو (Vivado Design Suite) - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این فرادرس، ابتدا معرفی کوتاهی از تراشه های FPGA و معماری آن ها ارائه می شود و سپس قابلیت ها و ویژگی های اصلی ویوادو مورد بررسی قرار می گیرد، بعد از آن به صورت عملی کار با ویوادو توضیح داده می شود. درابتدای هر بخش توضیحات کلی در قالب اسلاید ارائه می شود و سپس جزئیات روی محیط ویوادو بسط داده می شود، به طور کلی تمامی مراحل مورد نیاز برای دستیابی به یک طراحی خوب از صفر تا صد در این آموزش نشان داده می شود و در هرگام شرکت کننده ضرورت اجرای موضوع مطروح شده را درک می کند، علاوه بر این، با بکارگیری مجموعه ابزارهای خطایابی و همین طور روش های گزارش گیری شرکت کنندگان، آمادگی مواجهه با مشکلات پیش بینی نشده را پیدا می کنند. در این آموزش، علاوه بر ارائه توضیحات تئوریک، در نهایت نتایج طراحی روی سخت افزار تست و صحه گذاری می شود و به این ترتیب شرکت کنندگان با آخرین گام های ساخت و تولید یک مدار روی FPGA آشنا می شوند، این مساله باعث می شود دانش آکادمیک به فرایندهای صنعتی پیوند داده شود و شرکت کنندگان آماده ورود به بازار کار شوند.
دوره آموزش طراحی کاربردی در FPGA با محیط توسعه ویوادو (Vivado Design Suite) - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کاربردی در FPGA با محیط توسعه ویوادو (Vivado Design Suite) - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی