اطلاعات دوره
نسبیت خاص
مسیر آموزشی

نسبیت خاص

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:شانت باغرام4.5
  • زمان:34 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: آموزش نسبیت خاص کمک به دانشجویان رشته فیزیک آشنایی دانشجو با ابعاد مختلف نظریه نسبیت خاص آماده سازی دانشجو برای امتحانات پایانی و کنکور ارشد
دوره نسبیت خاص دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط شانت باغرام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نسبیت خاص را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فروهر

فقط میگم خوبه،همین! چون انتخاب دیگه ای نیست که مقایسه کنم...ضمن اینکه قدیمی هم هست شاید انتظار من از کلاس چنین درسی در چنین دانشگاهی ، خیلی بیشتراز اینه! مثلا از دکتر مشحون یا لئونارد ساسکیند و دیگر دانشمندان میشنوم که نباید از واژه "جرم سکون" استفاده کرد و فقط باید گفت "جرم"...ولی میبینم دکتر باغرام اتفاقا روی جرم سکون تاکیدهم میکنند!! بنده گمون نمیکنم چنین چیزهایی سلیقه ای باشه بهر حال ای کاش دوره های جدیدتر و از اساتید مختلف هم در این ماده درسی نسبیت عام و خاص تهیه میفرمودید بهرحال سپاسگزارم

کیمیا

دوره ی بسیار خوب و پر بار با تدریس بی نظیر استاد های خوش نام دانشگاه های معتبر...فقط یه سوال کتابی که استاد تدریس میکنن رو میشه معرفی کنید؟

کاربر مکتب‌خونه

واقعا دوره بسیار خوب و پرباری است. ممنون از اساتید گرانقدر، دکتر منصوری و دکتر باغرام و عوامل محترم مکتب خونه .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی