اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارزیابی قابلیت اطمینان و دسترس پذیری به کمک مدل مارکوف – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ارزیابی قابلیت اطمینان و دسترس پذیری به کمک مدل مارکوف – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مدل مارکوف برای اولین بار توسط ریاضیدانی به این نام در اواخر دهه 1960 میلادی مطرح شد. مارکوف یک مدل ریاضی خاص بنام مدل مرتبه صفر برای سیستم ها پیشنهاد کرد که در آن حالت آینده سیستم تنها به حالت فعلی آن، و نه گذشته سیستم بستگی دارد. این ویژگی "بدون حافظه" که "خاصیت مارکوف" نام دارد، بیان می کند که کلیه گذرها از حالتی به حالت دیگر با "نرخ گذر" ثابت رخ می دهند. بیشترین اهمیت عملی مدل مارکوف برای تحلیل قابلیت اطمینان و ایمنی سیستم ها، به خاطر این حقیقت است که دسته بزرگی از وسایل و تجهیزات الکترونیکی "نرخ خرابی" ثابتی دارند. هر چند که مدل مارکوف را برای نرخ خرابی های متغیر هم بکار می برند ولی بیشترین استفاده آن برای ارزیابی قابلیت اطمینان، دسترس پذیری و ایمنی سیستم های با نرخ خرابی ثابت است.
دوره آموزش ارزیابی قابلیت اطمینان و دسترس پذیری به کمک مدل مارکوف – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارزیابی قابلیت اطمینان و دسترس پذیری به کمک مدل مارکوف – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی