اطلاعات دوره
ماشین های الکتریکی ٢ و ٣
مسیر آموزشی

ماشین های الکتریکی ٢ و ٣

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این درس تکمیل آموزش های مربوط به ماشین های گردان DC و AC، ترانسفورمرها، ماشین های الکتریکی خاص و در نهایت کنترل ماشین های DC می باشد. سرفصل های این درس عبارت است: -ترانسفورمرهای سه فاز -اصول تبدیل انرژی الکترومکانیکی -ژنراتورهای DC -کنترل موتورهای DC -ماشینهای تکفاز و دوفاز شامل القایی و سنکرون -ژنراتورهای سنکرون -حالتهای گذرای ماشین سنکرون -حالتهای گذرای ماشین ها -ماشین های خاص مراجع مورد استفاده در این درس به شرح ذیل می باشند: -Electric Machinery, A.E. Fitzgerald, C. kingsley, Stephen D. Umans, Sixth edition, 2003. -Electric Machinery Fundamentals, 4th edition, Chapman, Stephen J, 2005. پیشنیاز این درس تبدیل انرژی الکتریکی 1 (ماشین 1) است.   ***در فصل اول جلسه 12، در 11 دقیقه اول فیلم مشکل صوتی وجود دارد***
دوره ماشین های الکتریکی ٢ و ٣ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید هاشم اورعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ماشین های الکتریکی ٢ و ٣ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فردین

فقط میتونم بگم بی نظیر هستش

کاربر مکتب‌خونه

سلام ممنون بابت بارگزاری این فیلم ها واقعا استفاده کردیم بیزحمت مباحث ماشین های سنکرون قطب برجسته رو هم تو سایت قرار بدید ممنون

کاربر مکتب‌خونه

عالي

حسین

فوق العاده ست یعنی محشره خیلی ممنونم از جناب آقای دکتر اروعی و سایت مکتب خونه

کاربر مکتب‌خونه

تشکر فراوان از تهیه کنندگان این ویدیو ارزشمند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی