اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نحوه ارائه در کنگره های داخلی و خارجی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نحوه ارائه در کنگره های داخلی و خارجی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یکی از راه های تقویت رزومه علمی پژوهشی، ارائه مقالات پژوهشی در کنگره‌های معتبر است. نحوه تدوین، آمادگی و ارائه در این گردهمایی‌های باشکوه علمی با حضور پژوهشگران و دانشمندان برجسته، مستلزم یادگیری دانش و مهارت‌های مرتبط با آن است. بسیاری از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید هیئت علمی، جهت ارتقای مرتبه علمی، دستیابی به جوایز و افتخارات علمی پژوهشی، دریافت فرصت‌های تحصیلی و تحقیقاتی خارج از کشور، قبولی دکتری، آشنایی با مهارت‌های روش تحقیق، ارتباط و همکاری با پژوهشگران برجسته دنیا و... نیاز دارند در مجامعی حضور یایند یا مهارت‌هایی کسب کنند که منجر به تقویت رزومه آنان شود. در این آموزش، ابتدا با صفر تا صد کنگره‌های علمی آشنا می‌شویم. سپس راه را از از ایده تا نگارش مقاله کنفرانسی ادامه می‌دهیم. در نهایت مبحث را از پذیرش مقاله تا ارائه برتر در کنگره را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
دوره آموزش نحوه ارائه در کنگره های داخلی و خارجی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نحوه ارائه در کنگره های داخلی و خارجی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی