اطلاعات دوره
درس آموزش ریزپردازنده و اسمبلی
مسیر آموزشی

درس آموزش ریزپردازنده و اسمبلی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: آموزش ریزپردازنده آموزش زبان اسمبلی آماده کردن دانشجو برای بازار کار ارتقای سواد علمی و عملی در زمینه معماری و سخت افزار کامپیوتر
دوره درس آموزش ریزپردازنده و اسمبلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط اسماعیل ثنایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره درس آموزش ریزپردازنده و اسمبلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

بهتر از این نمیشه این دوره یک دید فوق العاده ای از سخت افزار به آدم می ده ممنون از دکتر ثنایی و تیم مکتب خونه

کاربر مکتب‌خونه

كيفيت صدا متاسفانه پايين هست و صداهاي پس زمينه واقعا آزاردهنده هستند لطفا در دوره هاي بعدي از ميكروفون متصل استفاده كنيد ممنون از شما

محمد

سلام. محمد نوری هستم. نویسنده کتاب محافظ یخچال قطعا و قطعا تدریس استاد ثنایی بسیار عالی است. و این آموزش را باید چندین بار مشاهده کرد و مطالب آنرا عمیق بررسی کرد. با این آموزش به درون کامپیوتر و اتفاقات آن پی می برید. و کنترل سخت افزاری آن در دست شماست. این آموزش را به کسانی که به سخت افزار کامپیوتر علاقه مند هستند توصیه می کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی