اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
طراحی اجزا ماشین ۲
مسیر آموزشی

طراحی اجزا ماشین ۲

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی اجزا یکی از درس‌های مهم رشته مهندسی مکانیک بوده که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دوره آموزش طراحی اجزا ٢ با هدف آموزش این درس مهم تهیه و تدوین شده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. دوره آموزش طراحی اجزا  ٢  دوره آموزش طراحی اجزا ٢ با هدف آموزش درس طراحی اجزا به همت دانشگاه شریف و با زحمات استاد سعید سهراب پور تهیه شده است. این دوره آموزشی شامل ١٩ جلسه و ٢١ ساعت محتوای ویدیویی از کلاس درس است که دانشجویان می‌توانند از آن بهره ببرند. دوره آموزش طراحی اجزا  ٢ برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش طراحی اجزا ٢ برای رشته‌های مهندسی مکانیک با کلیه گرایش‌ها مناسب است، بااین‌حال برای سایر کسانی که به این مباحث علاقه دارند نیز می‌تواند مفید باشد. سرفصل‌های دوره آموزش طراحی اجزا  ٢ از سرفصل‌های مهم این درس می‌توان موارد ذیل را نام برد:۱- ياتاقان لغزشي Jaurnal bearings۲- ياتاقان غلتشي (Rolling Bearing – ball & Roller) ساچمه‌ای و غلتكي۳- دستگاه‌های انتقال قدرت خم‌پذیر يا خم شو۴- چرخ‌دنده‌ها۵- کلاچ‌ها و ترمزها و كوپلينگ (قفل محور)مراجع این درس :۱-Mechanical Engineering Design, Shigley & Michel, Mc Grawhill Book Co.New York.۲-Machinary Handbook, 25th Edition, Industrial Press Inc.
دوره طراحی اجزا ماشین ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سعید سهراب پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی اجزا ماشین ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

کیفیت تصویر نامطلوب بود. جایگزین کنید با تشکر

کاربر مکتب‌خونه

کیفیت فیلمبرداری بسیار بد هست. لطفا دوره رو جایگزین کنید یا مجددا از استاد دیگه ایی فیلمبرداری کنید.

کاربر مکتب‌خونه

استاد بد نیست .. خوبم نیست فیلم بردار واقعن افتضاح واااقعن افتضاح .. دومتر تخته رو میخوای فیلم برداری کنی زمین فوتبال که نیست هی زوم این و زوم اوت میکنی :////////////////////////////////

احسان

مجموعه آماده شده از نظر محتوا و مطالب خوب هستش و تسلط استاد هم بر مطالب قابل قبول هست. مشكل اصلي اين مجموعه كيفيت نامطلوبش هست كه گاهاً كلاس ها ناقص ضبط شده اند و هنگام مشاهده جلسات پيوستگي مطالب به خوبي حس نميشه. همچنين در بسياري از موارد استاد در حال توضيح موضوعي بر روي تخته يا اسلايد ها هستند كه دوربين جامونده و مبحث مبهم هستش

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و تشکر از دوره با ارزش طراحی 2 جلسه 13 و 14 جابجا هست... با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی