اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان معادلات دیفرانسیل
مسیر آموزشی

آموزش رایگان معادلات دیفرانسیل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :215 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی مس‌فروش4.6
  • زمان:14 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معادلات دیفرانسیل ازجمله درس‌هایی است که در تمامی رشته‌های فنی و مهندسی، ریاضی، فیزیک، شیمی و برخی از رشته‌های مهندسی کشاورزی وجود دارد و کاربردهای گسترده‌ای در تمامی این رشته‌ها و حتی برخی رشته‌های شاخه اقتصاد دارد. به همین دلیل یادگیری دقیق، عمیق و مفهومی معادلات‌دیفرانسیل اهمیت ویژه‌ای دارد. در این دوره آموزشی به آموزش معادلات دیفرانسیل پرداخته شده‌است، برای شروع این دوره، دانشجویان باید دانش قبلی در زمینه ریاضی عمومی یک، به‌ویژه مطالب مربوط به بخش‌ تکنیک‌های انتگرال‌گیری و سری‌های توانی داشته باشند. در دوره آموزشی معادلات دیفرانسیل، سعی شده است تا تمام سرفصل مصوب وزارت علوم برای شاخه‌های مهندسی پوشش داده شود. براساس این سرفصل، کار با مفاهیم و تعاریف اولیه موردنیاز آغاز خواهد شد.، سپس به معرفی و حل معادلات دیفرانسیل مرتبه اول خواهیم پرداخت و انواع مختلف معادلات دیفرانسیل مرتبه‌ی اول را بررسی کرده و روش‌های حل برای آن‌ها ارائه خواهیم کرد. در ادامه به معرفی معادلات دیفرانسیل مرتبه‌ی دوم می‌پردازیم. در بخش سوم به حل معادلات دیفرانسیل با استفاده از سری‌های توانی در مجاورت نقاط عادی و تکین منظم می‌پردازیم.همچنین حل دستگاه‌های معادلات دیفرانسیل نیز در این درس مورد بررسی قرار گرفته‌‌است. در انتهای درس به مفهموم تبدیل لاپلاس و استفاده از آن برای حل مسائل مقدار اولیه پرداخته شده‌است. در انتها نیز اشاره کوچکی به مفهوم پیچش، انتگرال‌های تلفیقی و معادلات انتگرال شده‌است. ***دوره درحال تکمیل‌شدن هست***
دوره آموزش رایگان معادلات دیفرانسیل دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی مس‌فروش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان معادلات دیفرانسیل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی حتما استفاده کنید واقعا مفیده

کاربر مکتب‌خونه

فقط حیف که لاپلاس هارو نداره حیف

کاربر مکتب‌خونه

تشکر ازتون خیلی خوب درس میدند و میتونید بعدش به آکادمی خود استاد برید و بقیه فصل ها را تماشا کنید

کاربر مکتب‌خونه

سلام اموزش عالی خیلی ممنونم از اقای دکتر مس فروش. در مورد تبدیل لاپلاس میخواستم بگم این بخش توی اکادمی ایشون توی اپارات هست اما اینجا خیر اگه امکانش هست اون بخش رو هم اضافه کنید ممنون.

کاربر مکتب‌خونه

فوق العاده واقعا عالی بود ممنونم ازتون از این درس متنفر بودم ولی الان با علاقه میخونمش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی