اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دزیمتری پرتوهای یونیزان - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش دزیمتری پرتوهای یونیزان - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

رشد سریع علم در سده اخیر سبب شد علوم جدید ضمن گسترش به تمام حوزه‌های زندگی، بسیار تخصصی و عمیق گردد. فیزیک نیز با انقلاب کوانتومی و نسبیتی، سبب گردید اولا درک انسان از جهان کلان و ریز دستخوش تغییرات اساسی گردد و با نتایج حاصل از این علم تغییرات اساسی در سبک زندگی حاصل گردید. از جمله کشفیاتی که کاربردهای متنوعی برای آن به وجود آمد کشف پرتو ایکس، الکترون و ذرات زیراتمی بود که در بسیاری از حوزه‌ها از جمله: پزشکی و صنعت مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
دوره آموزش دزیمتری پرتوهای یونیزان - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دزیمتری پرتوهای یونیزان - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی