اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی فرآیندهای شیمیایی با MATLAB - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی فرآیندهای شیمیایی با MATLAB - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در سال های اخیر شبیه سازی عددی فرآیندهای شیمیایی به عنوان یک روش کم هزینه در قیاس با مطالعات آزمایشگاهی برای بررسی عملکرد این گونه فرآیندها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. از جمله نرم افزارهایی که در حوزه شبیه سازی فرآیندهای شیمیایی به صورت حرفه ای استفاده می شود می توان به MATLAB اشاره کرد. نرم افزار MATLAB یک محاسبه گر قوی در شبیه سازی های مهندسی محسوب می شود به گونه ای که امروزه این نرم افزار به عنوان یک "مبدل ایده به اعداد" کمک به توسعه و بهبود ایده های جدید در علوم مهندسی می کند.
دوره آموزش شبیه سازی فرآیندهای شیمیایی با MATLAB - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی فرآیندهای شیمیایی با MATLAB - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی