اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی فونت با فتوشاپ – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی فونت با فتوشاپ – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این آموزش ابتدا به اصول نگارش فونت مخصوصا فونت فارسی آشنا می‌شویم و بر اساس آن با دست‌خط خود بر روی کاغذ می‌نویسم. سپس در محیط نرم‌افزار فتوشاپ، فونت نوشته‌ شده بر روی کاغذ را به نرم‌افزار منتقل می‌کنیم. همچنین یاد می‌گیریم که چطور فونت‌های گرافیکی را در نرم‌افزار فتوشاپ طراحی کنیم. سپس با استفاده از افزونه Fontself فونت‌ طراحی شده را به این افزونه وارد کرده و با گرفتن خروجی می‌توانیم از فونت خود برای استفاده در وب‌سایت‌ها، کارهای گرافیکی و تلفن همراه و... استفاده کنیم. در پایان این اموزش شما قادر خواهید بود فونت‌های اختصاصی خود را طراحی و از فونت ساخته شده مانند دیگر فونت‌ها در هر برنامه و نرم‌افزاری مانند ورد، ایلاستریتور، فتوشاپ و... استفاده کنید و حتی فونت طراحی شده را در فروشگاه‌های فونت به فروش بگذارید.
دوره آموزش طراحی فونت با فتوشاپ – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی فونت با فتوشاپ – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی