اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار ALOHA برای مدل سازی و شبیه سازی حوادث فرایندی در صنایع – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار ALOHA برای مدل سازی و شبیه سازی حوادث فرایندی در صنایع – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این سری از آموزش نرم‌افزارهای ارزیابی پیامد، نرم‌افزار ALOHA به عنوان یک نرم‌افزار کاربردی با حل مثال ارائه می‌گردد. سعی کرده‌ایم هم‌زمان با آشنایی با نرم‌افزار، به پیاده‌سازی گام‌به‌گام داده‌ها در آن‌ بپردازیم، هم‌چنین در این آموزش با نحوه نمایش نتایج مدل‌سازی نرم‌افزار در نرم‌افزارهای MARPLOT و GOOGLE EARTH آشنا خواهیم شد. در آموزش مثال‌محور نرم‌افزار ALOHA در صورت وجود اصطلاحات و تعاریف به واکاوی آن‌ها نیز پرداخته شده است. آشنایی با نرم‌افزارهای حوزه ایمنی به خصوص نرم‌افزارهای حوزه مدل‌سازی و شبیه‌سازی حوادث فرایندی در صنایع و پیاده‌سازی حتی‌الامکان دستورالعمل‌های مربوط به آن‌ها امری مهم برای هر کارشناس و دانشجوی رشته‌های مرتبط با ایمنی و بهداشت می‌باشد.
دوره آموزش نرم افزار ALOHA برای مدل سازی و شبیه سازی حوادث فرایندی در صنایع – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار ALOHA برای مدل سازی و شبیه سازی حوادث فرایندی در صنایع – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی