اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نوروژنتیک – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نوروژنتیک – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

نوروژنتیک، رشته‌ای است که به سرعت در حال گسترش و رشد است و در حال حاضر، زمینه‌های تحقیقاتی مورد توجه بسیار متنوعی دارد. این حوزه با فرایندهای مولکولی و عملکرد پروتئین‌های خاصی سروکار دارد که اغلب همراه با ارسال سیگنال‌های سلولی، انتشار انتقال‌دهنده عصبی، توسعه و ترمیم سلول یا انعطاف‌پذیری سلول‌های عصبی است. می‌توان گفت هدف مباحث نوروژنتیک در واقع، آشنایی دانشجویان با اهمیت ژنتیک در عملکرد سیستم عصبی، رفتار و بیماری‌های عصبی است. این دانش به عنوان یکی از زمینه‌های حیاتی در پزشکی، علوم اعصاب، روانشناسی و توسعه فناوری‌های مرتبط تلقی می‌شود. اهمیت آشنایی با نوروژنتیک در توسعه درمان‌های نورولوژیک و پیشگیری از بیماری‌های عصبی، پیش‌بینی علائم بیماری‌های عصبی، بهبود درمان‌ها و توسعه داروهای بهینه، پیشرفت در علوم رفتاری و توسعه فناوری‌های پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی و دستگاه‌های بیوالکترونیکی اهمیت بسیاری دارد. این شناخت عمیق از علوم عصب‌شناسی و ژنتیک می‌تواند بهبود چشمگیری در زندگی انسان‌ها داشته باشد. در این آموزش، در مورد علم نوروژنتیک و حتی درمان بیماری‌های نوروژنتیک پیشنهاداتی ارائه می‌کنیم و می‌توانیم با داشتن اطلاعات پایه و مفید علم نوروژنتیک در مورد مباحث ژنتیک مولکولی، ایمونوژنتیک، عملکرد ژن‌ها و جهش‌ها بحث کنیم و در حوزه درمان و داروسازی کمک شایانی به حوزه پزشکی داشته باشیم.
دوره آموزش نوروژنتیک – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط شادی سلیمانی مطلق مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوروژنتیک – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی