اطلاعات دوره
ریاضی مهندسی با میر امید حاجی میرصادقی
مسیر آموزشی

ریاضی مهندسی با میر امید حاجی میرصادقی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس از دروس مشترک اکثر رشته های فنی مهندسی است وشامل دو بخش کلی میشود. در بخش اول با عنوان آنالیز فوریه به بررسی سری فوریه ، انتگرال فوریه و تبدیلات فوریه و در بخش دوم به بررسی توابع مختلط می پردازد. کتاب مرجع درس: Advanced Engineering Mathematics، Erwin Kreyszig   ***متأسفانه جلسه چهارم ضبط نشده‌است***
دوره ریاضی مهندسی با میر امید حاجی میرصادقی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط میر امید حاجی میرصادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ریاضی مهندسی با میر امید حاجی میرصادقی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

تدریس خوب صورت گرفت اما مثال های حل شده در کلاس بسیار آسان و سطح پایین هستند و در امتحان مثال هایی به این آسانی نمی آید

آنجلا

خیلی بد بود! آدم جزوه دست نویس رفیقشو میخوند بیشتر چیزی یاد میگرفت.

محمدرضا

خوب بود واقعا. ممنون از شما

کاربر مکتب‌خونه

بسیار بسیار عالی است. حقیقتا حق این درس رو ادا کردن.

بهزاد

واقعا سطح تدریس این درس پایین است :(

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی