اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیاده سازی الگوریتم های عددی برای حل مسائل بهینه سازی محدب - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی الگوریتم های عددی برای حل مسائل بهینه سازی محدب - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

به طور کلی یکی از پرکاربردترین رویکردهایی که جهت حل مسائل مختلف به خصوص مسائل علوم مهندسی به کار گرفته می شود، روش های مبتنی بر بهینه سازی ریاضی هستند. در این استراتژی، دو گام بسیار مهم در نظر گرفته می شود، در گام اول یا گام مدل سازی، مساله فیزیکی (جهان واقعی) تحت مطالعه، به یک مساله استاندارد بهینه سازی ریاضی تبدیل شده و در گام دوم، مساله باید با استفاده از الگوریتم های عددی بهینه سازی حل شود. در این فرادرس، به معرفی پرکاربردترین الگوریتم های عددی مورد استفاده در حل مسائل بهینه سازی محدب، پرداخته می شود و بدون کسب کردن دانش لازم در حل مسائل بهینه سازی، حل مساله میسر نخواهد بود و از این جهت دانستن روش های حل مسائل بهینه سازی، امری ضروری به نظر می رسد.
دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم های عددی برای حل مسائل بهینه سازی محدب - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم های عددی برای حل مسائل بهینه سازی محدب - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی