اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار هوش تجاری Qlik Sense - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار هوش تجاری Qlik Sense - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

هوش تجاری با رفع مشکلاتی از قبیل حجم بالای داده ها و همچنین پیچیدگی در تحلیل آن ها، باعث رشد سازمان شده و با صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه ها را به دنبال دارد. از دیگر فواید بهره گیری از مفاهیم و ابزارهای هوش تجاری، امکان تهیه داشبوردهای مدیریتی برای مدیران است تا آن ها دیگر دغدغه پیچیدگی بالای داده ها را نداشته باشند و بتوانند در لحظه شرایط را دنبال و خود را برای تصمیمات سریع و بهینه آماده کنند. از جمله نرم افزارهایی که امروزه برای این امر استفاده می شود Qlik Sense است که با قدرت و دقت بالا داده ها را پالایش کرده و با توجه به ابزارهایی که در اختیار ما قرار می دهد می توان داشبوردهای مدیریتی زیبایی را ساخت. هدف از این آموزش آشنایی با محیط نرم افزار Qlik Sense و ابزارهای آن است تا بتوان در زمانی کوتاه هر آنچه که از یک نرم افزار برای طراحی یک داشبورد مدیریتی خواسته می شود فرا گرفت.
دوره آموزش نرم افزار هوش تجاری Qlik Sense - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار هوش تجاری Qlik Sense - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی