اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ریاضی و آمار رشته علوم انسانی (مرور و تست کنکور ارشد) - تکمیلی - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی و آمار رشته علوم انسانی (مرور و تست کنکور ارشد) - تکمیلی - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

همان طور که می دانید دروس: ریاضی عمومی، آمار، تحقیق در عملیات، استعداد و آمادگی تحصیلی، از جمله منابع ثابت و مهم در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکترا برای رشته های حسابداری، مدیریت و اقتصاد و سایر رشته های علوم انسانی است. اما خیلی از دانشجویان حتی پس از فراگیری خوب و کامل این دروس به دلیل اینکه با نکات کنکوری و تستی و روش حل تست آشنایی ندارند متاسفانه قادر به پاسخگویی به تست های کنکوری نیستند. در این آموزش، به طور اختصاصی بر روی نکته و تست های کارشناسی ارشد و دکترای ریاضیات عمومی پرداخته و به طور حرفه ای و دقیق، نکته های مربوط به هر تست را مورد بررسی قرار می دهیم.
دوره آموزش ریاضی و آمار رشته علوم انسانی (مرور و تست کنکور ارشد) - تکمیلی - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی و آمار رشته علوم انسانی (مرور و تست کنکور ارشد) - تکمیلی - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی