اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زمین شناسی ساختاری - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش زمین شناسی ساختاری - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

زمین شناسی ساختاری یکی از دروس اصلی در رشته زمین شناسی است که در بین دروس زمین شناسی موقعیت خاصی را دارد و در سال های اخیر یکی از مهم ترین دروس در کنکور کارشناسی ارشد زمین شناسی برای اکثر گرایش های این رشته بوده است که اهمیت مطالعه و تسلط بر این درس را برای تمامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و به خصوص برای داوطلبان رشته تکتونیک بالا برده است. در این فرادرس تلاش شده است تا با انتخاب درس های کتب زمین شناسی ساختاری، زمین شناسی ساختمانی و تکتونیک دانشگاهی و ارائه مطالب با بیانی ساده تر و قابل فهم توسط مدرس، هر آنچه که در مورد زمین و ساختارهای آن نیاز است در اختیار دانشجو قرار داده شود که از جمله آن ها می توان به: روش های تحلیل تنش، واتنش، رفتار سنگ در برابر تنش و ماهیت زمین شناسی زمین لرزه، انواع ساز و کار چین ها، آشنایی با خصوصیات گسل ها، فرایند ایجاد درزها، نیرو های پدید آورنده زمین ساختی و... اشاره کرد.
دوره آموزش زمین شناسی ساختاری - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زمین شناسی ساختاری - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی