اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد عمق و حرکت سه بعدی روی تصاویر معمولی با افترافکت و فتوشاپ – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد عمق و حرکت سه بعدی روی تصاویر معمولی با افترافکت و فتوشاپ – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

نرم‌افزارهای فتوشاپ و افتر افکت نرم‌افزارهای بسیار بزرگ و پیچیده‌ای هستند؛ که در حوزه‌های مختلف کاربردهای متفاوتی دارند و از هر کدام از ابزارها و دستورات این نرم‌افزارها می‌توان برای رسیدن به اهداف متفاوتی استفاده کرد. در این دوره که استفاده متفاوتی از نرم‌افزارهای طراحی صورت می‌گیرد؛ مخاطب با نحوه سه‌بعدی کردن عکس‌های معمولی از طریق ترکیب استفاده از نرم‌افزارهای فتوشاپ و افتر افکت آشنا می‌شود و می‌تواند به عکس‌های معمولی از طریق ایجاد عمق و حرکت سه‌بعدی جان ببخشد. مخاطب از تکنیک‌های گفته شده در این دوره می‌تواند در حوزه‌های مختلفی همچون فیلم‌سازی، محتوای وب و کلیپ‌های تبلیغاتی استفاده کند. در این دوره همچنین مخاطب با ارتباط نرم‌افزارهای شرکت ادوبی با همدیگر بیشتر آشنا می‌شود و می‌آموزد که برای تکمیل پروژه‌های پیشرفته بتواند از چندین نرم‌افزار به صورت ترکیبی استفاده نماید.
دوره آموزش ایجاد عمق و حرکت سه بعدی روی تصاویر معمولی با افترافکت و فتوشاپ – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد عمق و حرکت سه بعدی روی تصاویر معمولی با افترافکت و فتوشاپ – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی