اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهندسی دینامیک – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی دینامیک – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره حاضر، هدف نهایی آموزش درس دینامیک و یادگیری تحلیل سیستم‌های پویا بر اساس قوانین نیوتن خواهد بود که نهایتا بر اساس تحلیل ذرات و اجسام صلب خلاصه خواهد شد. اهمیت اصلی درس، پایه‌ای بودن دینامیک برای دروس پیشرفته در دوران کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می‌باشد. در ادامه لازم به ذکر است در درس کاربردی دینامیک، با تکیه بر قوانین پایه نیوتن، امکان مدل‌سازی دینامیکی برای عمده سیستم‌های حاکم بر کیهان برای دانش‌پذیر ایجاد می‌شود تا با تکیه بر مدل دینامیکی منطبق بر واقعیت تحلیل و پیش‌بینی رفتار دینامیکی سیستم را با دقت قابل توجه انجام دهد. مهم‌تر از آن، با تکیه بر این اصل که اصول دینامیک، به صورت عام خواهند بود، قوانین مذکور برای سیستم‌های متنوع به صورت یکسان و بدون تغییر ارائه می‌شوند.
دوره آموزش مهندسی دینامیک – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی دینامیک – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی