اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با ابزار و ادوات صید – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با ابزار و ادوات صید – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ماهی‌ها، جزو فراوان‌ترین آبزیان دریایی هستند که نیاز غذایی بشر را تا حدودی تامین می‌کنند. به همین دلیل از هزاران سال پیش تا کنون، بشر به دنبال راهی برای صید این آبزی بوده است. از قلاب‌ها و نیزه‌های سنگی گرفته تا ادوات مدرن امروزی، همه برای صید ماهی استفاده شده‌اند. شناسایی ابزار و ادوات صیادی لازمه موفقیت در صید گونه هدف است. با توجه به مکانیسم رفتاری آبزیان مختلف، باید از ابزار و ادوات خاصی استفاده کرد. افزایش جمعیت، باعث افزایش نیاز بشر به دسترسی به منابع غذایی شد. آبزیان و ماهیان، یکی از منابع غذایی سالم برای تامین فراورده‌های دریایی هستند. همین امر باعث شد بشر به دنبال ساخت ادوات کاراتر و بزرگتر باشد تا بتواند حجم بیشتری از صید را رقم بزند.
دوره آموزش آشنایی با ابزار و ادوات صید – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با ابزار و ادوات صید – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی