اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با میوه های مناطق معتدله – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با میوه های مناطق معتدله – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

عدم دسترسی دانشجویان، کارشناسان و باغ‌داران به اطلاعات و منابع علمی نوین یکی از علل عدم رعایت اصول صحیح در حوزه کاشت و پرورش میوه در مناطق معتدله می‌باشد. بنابراین، این آموزش با توجه به نیاز مبرمی که در این زمینه احساس می‌شود، تنظیم گردید. هم‌چنین این درس یکی از دروس رشته مهندسی کشاورزی گرایش باغبانی در مقطع کارشناسی بوده و یکی از دروس با ضریب بالا در کنکور ارشد می‌باشد. اهمیت و ضرورت عوامل مختلفی در بهبود عملکرد میوه‌ در مناطق معتدله موثر هستند مثل: رشد گیاه، عوامل جغرافیایی، رقم، بلوغ میوه، آبیاری، آفات و بیماری‌ها، نور، طراحی باغ، کود، تربیت و هرس، انبار. در این آموزش سعی شده است تا مطالب کاربردی در اختیار کارشناسان، باغ‌داران و مهندسین کشاورزی عزیز قرار گیرد.
دوره آموزش آشنایی با میوه های مناطق معتدله – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط افسانه چادردوز جدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با میوه های مناطق معتدله – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی