اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان ASP.net
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ASP.net

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ASP.NET یک چارچوب قدرتمند برای توسعه برنامه‌های کاربردی وب است. این فریمورک مجموعه‌ای غنی از ویژگی‌ها را فراهم می‌کند که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا به سرعت برنامه‌های وب پویا، تعاملی، ایمن و مقیاس‌پذیر ایجاد کنند که در کنار آن نگهداری و استقرار آن‌ها نیز آسان است. ASP.NET به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که با استفاده از زبان انتخابی خود مانند C#، Visual Basic و F# به توسعه بپردازند. ASP.NET با تمام مرورگرهای وب اصلی ازجمله مایکروسافت اج، گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری کار می‌کند. ASP.NET همچنین از امنیت بالایی برخوردار است و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌هایی ایجاد کنند که از حملات مخرب در امان باشد. دوره آموزش ASP.NET رایگان با هدف آموزش این فریمورک در مکتب خونه تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. معرفی دوره آموزش ASP.NET رایگان؟ دوره آموزش ASP.NET رایگان مکتب خونه با هدف آموزش فریمورک ASP.NET به همت مهرداد کیانیان تهیه و تدوین شده است و هم‌اکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد. این دوره آموزشی ASP.NET نزدیک به ٨ ساعت تدریس است که زمان تخمینی موردنیاز برای گذراندن آن نیز 39 ساعت خواهد بود. این دوره آموزش ASP.NET رایگان با ارائه چندین پروژه عملی سعی می‌کند که مفاهیم را به صورتی کاملاً عملی به کاربر منتقل کند. دوره آموزش ASP.NET برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره آموزش ASP.NET رایگان برای توسعه‌دهندگان وب و مهندسان نرم‌افزاری مناسب است که می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه برنامه‌های وب پویا را با استفاده از ASP.NET توسعه دهند. همچنین برای کسانی که در سایر فناوری‌های توسعه وب مانند HTML، CSS، JavaScript و C# تجربه دارند و می‌خواهند مهارت‌های خود را در ASP.NET و طراحی سایت و وب ارتقا دهند، مناسب است. این دوره آموزش رایگان ASP.NET هم برای مبتدیان و هم برای توسعه‌دهندگان با تجربه طراحی‌شده است. اگر تجربه‌ای در زمینه توسعه وب ندارید، این دوره به شما پایه خوبی در اصول توسعه وب و ابزارهای مورد استفاده در ASP.NET می‌دهد. اگر قبلاً در زمینه توسعه وب تجربه دارید، این دوره به شما این فرصت را می‌دهد تا دانش خود را در مورد چارچوب ASP.NET عمیق‌تر کنید و مهارت‌های توسعه وب خود را بیشتر توسعه دهید. آنچه در دوره آموزش رایگان ASP.NET یاد می‌گیریم؟ ASP.NET یک چارچوب محبوب توسعه وب است که برای ایجاد برنامه‌های وب پویا استفاده می‌شود. این دوره اصول ASP.NET ازجمله الگوی Model-View-Controller (MVC)، HTML، CSS و JavaScript را به شما آموزش می‌دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه‌های وب مبتنی بر پایگاه داده را ایجاد کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از احراز هویت و مجوز برای ایمن‌سازی برنامه‌های خود استفاده کنید. در نهایت، نحوه استقرار یک برنامه ASP.NET را در یک وب سرور خواهید آموخت. در پایان دوره ASP.NET رایگان، شما مهارت و دانش لازم برای ایجاد اپلیکیشن‎های وب پویا با استفاده از ASP.NET را خواهید داشت.
دوره آموزش رایگان ASP.net دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهرداد کیانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ASP.net را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام پیش نیاز و...نصب وابزارها درویدیو نیست/گیج کننده است.تشکر از تدریس عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی