اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور نرم افزار Simatic Manager در PLC S7-300 - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور نرم افزار Simatic Manager در PLC S7-300 - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

با ظهور کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر (PLC) کیفیت تولید و امنیت در صنایع ارتقا یافته است به طوری که PLC در اجرای فرایندهای صنعتی به عنوان مغز سیستم عمل می کند. به همین جهت امروزه دیگر از تابلوهای برق قدیمی گسترده پر از رله، تایمر، کانتر و… استفاده نمی گردد. PLC شرکت زیمنس یکی از قدرتمندترین PLCها در صنعت است که در این آموزش پروژه های کاربردی در صنعت با PLC شرکت زیمنس سری S7-300 که با استفاده از نرم افزار Simatic Manager قابل برنامه ریزی است، آموزش داده می شود تا توانایی بیشتری در حوزه برنامه نویسی و اجرای پروژه های صنعتی کسب کنید.
دوره آموزش پروژه محور نرم افزار Simatic Manager در PLC S7-300 - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور نرم افزار Simatic Manager در PLC S7-300 - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی