اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان کره ای – واژگان کتاب سجونگ A1 – درس اول و درس دوم – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش زبان کره ای – واژگان کتاب سجونگ A1 – درس اول و درس دوم – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

کتاب‌های سجونگ یک مجموعه جامع برای یادگیری زبان کره‌ای است. این کتاب در ۸ جلد منتشر شده است و تمامی مهارت‌های زبان را پوشش می‌دهد. در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری زبان کره‌ای هستید و یا قصد کار یا تحصیل در کره جنوبی را دارید، آموختن مطالب پایه‌ای در این زبان کهن و خوش‌آهنگ، لازم و ضروری است. با یادگیری مطالب بنیادی و ضروری در زمینه اطلاعات فردی از قبیل بیان شغل و ملیت و همچنین آموزش تفصیلی پرکاربردترین سیستم شمارش در زبان کره‌ای مسیر شما در زمینه آموزش پایه‌ای و اصولی این زبان بسیار هموار خواهد شد. در این آموزش، یاد می‌گیریم که چگونه خود، ملیت و شغل‌مان را معرفی کنیم، درباره سن خود و دیگران، ارائه آدرس محل زندگی، شمارش‌ عمومی اشیا و مطالبی از این قبیل صحبت کنیم. همچنین به صورت مفصل، به پرکاربردترین سیستم شمارشی در کره‌ای، اعداد هانجا می‌پردازیم.
دوره آموزش زبان کره ای – واژگان کتاب سجونگ A1 – درس اول و درس دوم – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان کره ای – واژگان کتاب سجونگ A1 – درس اول و درس دوم – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی