اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی خودروهای هیبریدی در نرم افزار ​AVL CRUISE – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی خودروهای هیبریدی در نرم افزار ​AVL CRUISE – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

AVL CRUISE یک نرم‌افزار شبیه‌سازی ماژولار برای توسعه خودروهای هیبریدی و برقی بر مبنای سیکل‌های استاندارد رانندگی است و در عصر تکنولوژی‌های جدید در حوزه خودرو، ابزاری قدرتمند در توسعه اجزای اصلی در سیستم انتقال قدرت است. این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی دقیق خودرو در سیکل رانندگی مانند NEDC و بهینه‌سازی‌های مدنظر کاربردهای گسترده‌ای دارد. زمان ورود خودروسازهای اروپایی به کشور، دغدغه طراحی و تولید خودروی برقی و هیبریدی بهینه متناسب با شرایط کشور همواره برای دولت مردان مطرح بوده و دارای اولویت است. خودروهای هیبریدی و برقی سهم گسترده‌ای در تحولات کشور به ویژه در صنعت حمل‌ونقل داشته‌اند. طراحی، توسعه و بهینه‌سازی این خودروها، مستلزم بینش صحیح در زمینه مفاهیم بنیادین است و این مورد نیازمند تسلط کافی بر اصول و مفاهیم بنیادی طراحی است. در این دوره آموزشی تمرکز بر روی شبیه‌سازی خودروی معمولی و هیبریدی خواهد بود، در این راستا مروری خواهیم داشت بر مبانی خودروهای هیبریدی و برقی و مفاهیم اساسی که در طراحی آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است، در ادامه آموزش به سراغ ماژول ‌های مختلف این نرم افزار خواهیم رفت که یک ماژول کاربردی نرم افزار AVL CRUISE است. پس از آن بلوک‌بندی سیستم قوای محرکه و ماژول انتقال قدرت را تحلیل می‌کنیم و در نهایت با تنظیم پارامترهای SOLVER و مدل‌های بهینه و آلایندگی نتایج به دست‌آمده را بررسی خواهیم کرد.
دوره آموزش شبیه سازی خودروهای هیبریدی در نرم افزار ​AVL CRUISE – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین رضائیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی خودروهای هیبریدی در نرم افزار ​AVL CRUISE – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی