اطلاعات دوره
اصول مهندسی جوش
مسیر آموزشی

اصول مهندسی جوش

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جوشکاری یکی از روش‌های تولید می‌باشد. هدف آن اتصال دائمی مواد مهندسی به‌یکدیگر است؛ به‌گونه‌ای که خواص اتصال برابر با خواص مادهٔ پایه باشد. جوشکاری همچنین یکی از فرایندهای اتصال دائمی قطعات (فلزی یا غیرفلزی)، به روش ذوبی یا غیر ذوبی، با به کارگیری یا بدون بکارگیری فشار، با استفاده یا بدون استفاده از ماده پرکننده می‌باشد
دوره اصول مهندسی جوش دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسین کوکبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اصول مهندسی جوش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محراب

دکتر کوکبی فوق العاده مرد نازنین و محترمی هستن

محمد

درود بر شما چقدر این استاد عالی درس میده چقدر مسلط و پردانش است. چنان من رو جذب درس دادنش کرد که آرزو میکنم یک روز از نزدیک ببینمشون و دستشون رو ببوسم. دم مکتبخونه گرم. خدا خیرشون بده

مهدی

به نام خدا بیا تا گل برفشانیم و می در ساغر اندازیم فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم به نظر من مکتب خانه مصداق طرحی نو در مصرع دوم این بیت شعر هست استاد کوکبی واقعا بینظیر هستند و از وقتی پای تماشای این ویدئو ها نشستم به جوش و جوشکاری علاقه بیشتری پیدا کردم.

امیر

درود به شرف تمام مکتبخونه یی ها از اساتید و مدیران فرهیخته تا کارمندهای گرامی . ثواب این کار شما بیشتر از مدسه سازی نباشه کمتر نیست. بستر آموزش با کیفیت را برا دوستداران علم فراهم کرده اید.

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی، شاگردی ایشون باعث افتخار هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی