اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ​آشنایی با مرورنویسی و ترویج کتاب – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ​آشنایی با مرورنویسی و ترویج کتاب – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

برای کتاب‌خوان حرفه‌ای، مطالعه کردن بیشتر از آنکه جنبه سرگرمی، لذت بردن و گذران وقت داشته باشد، یک ضرورت به شمار می‌رود. هر فرد کتاب‌خوانی، به میزان مطالعه‌اش، عطش و ولع بیشتری برای مطالعه پیدا می‌کند. خواندن برای این فرد، نقطه پایانی ندارد و یادگیری، فرایندی است که او در تمام طول عمرش مشغول آن است. اما مسئله اینجا است که عمر ما انسان‌ها محدود است و کتاب‌های مفیدی که حرفی برای گفتن دارند و چیزی برای یاد دادن دارند، بسیارند. طبیعتا، در این مدت کوتاه نمی‌توان همه‌ این عناوین را خواند. اینجا است که مرورنویسی و ترویج کتاب مفید واقع می‌شود. نوشتن مرور برای کتاب‌های خوب و حتی کتاب‌های کم‌ارزش و بد، باعث می‌شود تا از فرصت محدودی که برای مطالعه و یادگیری دراختیار داریم، هوشمندانه‌تر استفاده کنیم. در این فرادرس با تمامی شگردها و ترفندهای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی آشنا می‌شویم. ابتدا با اهمیت کتاب‌خواندن و ترویج آن آشنا می‌شویم و در ادامه، روش‌های ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی را معرفی می‌کنیم. در نهایت به توضیح مختصری از مرورنویسی، که یکی از مفیدترین روش‌ها برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است، می‌پردازیم.
دوره آموزش ​آشنایی با مرورنویسی و ترویج کتاب – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ​آشنایی با مرورنویسی و ترویج کتاب – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی