اطلاعات دوره
اصول مهندسی سطح
مسیر آموزشی

اصول مهندسی سطح

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مهندسی سطح شامل کاربرد تکنولوژی‌های سنتی یا نوینعملیات حرارتی یا دیگر عملیات سطحی نظیر انواع روش‌های پوشش‌دهی بر روی مواد و قطعات حساس مهندسی به منظور دستیابی به بک ماده مرکب با خواصی است که در هیچ یک از مواد تشکیل دهنده مغز یا سطح قطعه به تنهایی وجود ندارد. اغلب دیده شده که تکنولوژی‌های مختلف سطحی را بر روی قطعات مهندسی از پیش طراحی و ساخته شده اعمال می‌کنند. مهندسی سطح عبارت است از طراحی و ساخت قطعه با علم به اینکه چه نوع عملیات سطحی یا عملیات حرارتی سطحی قرار است بر روی آن انجام گیرد.
دوره اصول مهندسی سطح دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط ابوالقاسم دولتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اصول مهندسی سطح را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهنوش

با تشکر، برای من بسیار مفید و ارزشمند بود

محمدرضا

بی نظیر، استاد بزرگ دولتی

نوید

با تشکر از مکتبخانه و استاد ارجمند این دوره. دوره بسیار ارزشمندی است که متاسفانه با تصویر برداری بسیار بد ( عموما دوربین نقاط بی ربط به موضوع کلاس را پوشش می داد و زمان شروع فیلمبرداری چند دقیقه پس از شروع جلسه بود) دچار افت شدید کیفیت شده است. در صورت امکان دوره مجددا فیلمبرداری شود. همچنین ارائه دوره های مرتبط با مهندسی سطح نیز مورد درخواست اینجانب می باشد.

کاربر مکتب‌خونه

اموزش عالیه ولی کیفیت فیلم برداری فوق العاده ضعیف و ازاردهندست. اصلا تابلو مشخص نیست خیلی هم دوربین جابجا میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی