اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تفسیر متون فلسفی ۳ – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تفسیر متون فلسفی ۳ – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تفسیر متون فلسفی در دوره کارشناسی رشته فلسفه، یکی از دروس تخصصی است. این درس، با زبان انگلیسی، به مهم‌ترین آثار فلسفی فیلسوفان بزرگ همچون افلاطون و ارسطو، دکارت، لایب‌نیتز، هیوم و کانت، می‌پردازد. دانشجویان با تسلط بر درس تفسیر متون فلسفی ۳، درکی عمیق از مفاهیم پیچیده فلسفی، تفسیر متون فلسفی و ارائه استدلال‌های منطقی کسب خواهند کرد و علاوه بر کسب نتیجه قابل قبول، برای ادامه تحصیل در حوزه فلسفه آماده‌تر می‌شوند. در آموزش تفسیر متون فلسفی ۳ که مربوط به فلسفه مدرن است، با آثار مهم فیلسوفان بزرگ دکارت، لایب‌نیتز، هیوم و کانت یعنی تاملاتی بر فلسفه اولی، منادولوژی، جستاری در فاهمه بشری و نقد عقل محض آشنا شده و خود این آثار فلسفی را با نظر به ترجمه انگلیسی آن‌ها مورد مطالعه و تفسیر قرار می‌دهیم.
دوره آموزش تفسیر متون فلسفی ۳ – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط سارا قزلباش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تفسیر متون فلسفی ۳ – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی