اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
انتقال حرارت 1
مسیر آموزشی

انتقال حرارت 1

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :69 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:بهرنگ سجادی4.6
  • زمان:21 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اهداف کلی درس : مطالعه قانون بقاء انرژی در انتقال حرارت مطالعه مکانیزم انتقال حرارت هدایت و قوانین حاکم بر آن پیدا کردن توزیع دما در اجسام یک بعدی و دو بعدی و سه بعدی به روش های تحلیلی (معادله دما ) و عددی ( روش اختلاف محدود ) بررسی انتقال حرارت گذرا مطالعه مکانیزم انتقال حرارت جابجایی اجباری در داخل لوله ها ورودی سطوح مطالعه انتقال حرارت جابجایی آزاد مطالعه مبدل های حرارتی ***متأسفانه جلسات اول، دوم، چهاردهم و بیست‌و‌یکم این درس ضبط نشده است***
دوره انتقال حرارت 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط بهرنگ سجادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره انتقال حرارت 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

فوق العاده هست خدا خیرش بده

کاربر مکتب‌خونه

واقعا ایشون با بیان راسخ و بدون پیچیدگی دست بر تدریس برده و عالی ارائه دادند

کاربر مکتب‌خونه

5

کاربر مکتب‌خونه

همیشه آرزوی چنین برنامه رو داشتم ‌.خیلی از افراد در مناطق محرومی هستند که امکان دسترسی به آموزش ندارند با این کار بسیار خوب شما همه از آموزش خوب بهره مند میشند خدار در دنیا و آخرت خیر فراوان به شما عطا کنه باتشکر فراوان

کاربر مکتب‌خونه

بسیار انسان شریف مودب و با سوادی هستند. آرزوی موفقیت برای ایشان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی