اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش یادگیری تقویتی و سری های زمانی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری تقویتی و سری های زمانی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یادگیری تقویتی و سری‌های زمانی ابزارهای هستند که در تحلیل و پیش‌بینی بازارهای مالی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این روش، الگوها و روندهایی که در حرکت قیمت در گذشته مشاهده شده‌اند، بررسی و برای پیش‌بینی رفتار آینده بازارها به کار می‌روند. سری‌های زمانی، که شامل مشاهدات متوالی از یک متغیر مانند قیمت یا حجم معاملات در بازارهای مالی هستند، به عنوان داده‌های زمانی استفاده می‌شوند. یادگیری این مباحث باتوجه‌به پیچیدگی بازار و همچنین رشد روش‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، کاربرد هوش مصنوعی به‌صورت مستقیم و قابل‌استفاده در بازارهای مالی اهمیت بسیاری دارد. از آنجایی‌ که بازارهای مالی تحت تاثیرات متعدد و پیچیده قرار دارند، داشتن یک دید دقیق و پیش‌بینی‌پذیر در آن‌ها بسیار حیاتی است. در این فرادرس، مباحث نظری و عملی مرتبط با یادگیری تقویتی و بازارهای مالی را پوشش می‌دهیم. به مخاطبان نمونه‌های عملی واقعی از استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و شبکه‌های عصبی در تحلیل بازارهای مالی را نشان می‌دهیم و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون را بیان می‌کنیم. همچنین با استفاده از نمودارهای تکنیکال و تحلیل داده‌های تاریخی، شما با روش‌هایی برای پیش‌بینی رفتارهای آینده بازارهای مالی آشنا می‌شوید.
دوره آموزش یادگیری تقویتی و سری های زمانی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری تقویتی و سری های زمانی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی