اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش های جداسازی در شیمی تجزیه - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش روش های جداسازی در شیمی تجزیه - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

به طور کلی روش‌های جداسازی در رشته شیمی تجزیه یکی از مهم‌ترین مباحث تدریس محسوب می‌شود. این روش‌ها بر مبنای خالص‌سازی مواد استوار است و با توجه به نیاز استفاده از مواد خالص، لذا یادگیری و استفاده از انواع تکنیک‌های جداسازی بسیار حائز اهمیت است. یکی از این روش‌ها، روش‌های کروماتوگرافی است. به طور کلی روش‌های کروماتوگرافی بر پایه یک فاز سکون و یک فاز متحرک استوار است که منجر شده اجزای یک مخلوط با کمک جریانی از فاز متحرک از داخل فاز سکون عبور داده شده و جداسازی اجزا بر اساس اختلاف در سرعت مهاجرت گونه‌ها انجام پذیرد.
دوره آموزش روش های جداسازی در شیمی تجزیه - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه پوربهمن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های جداسازی در شیمی تجزیه - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی