اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصطلاحات پزشکی ۱ – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اصطلاحات پزشکی ۱ – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

اصطلاحات پزشکی ۱، یکی از دروس پایه‌ای برای یادگیری اغلب دروس تخصصی رشته‌های پزشکی و پرستاری است. اصطلاحات پزشکی، به عنوان زبان تخصصی مشترک بین ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی است که به دلیل ایجاد درک مشترک به آن‌ها کمک می‌کند تا اولا، بتوانند به صورت دقیق و کارآمد با یکدیگر ارتباط کاری برقرار کنند. ثانیا، مستندسازی اقدامات انجام‌شده برای بیماران و مدیریت داده‌ها با استفاده از اصطلاحات تخصصی پزشکی صورت می‌گیرد. در نتیجه، یادگیری این درس یکی از ضرورت‌های مهم دوران تحصیل دانشجویان علوم پزشکی و پرستاری است. در این آموزش، تاکید اصلی بر یادگیری پیشوندها، پسوندها و ریشه‌ها است که با مثال‌های عینی، کاربرد آن‌ها در ساخت انواع اصطلاحات پزشکی را می‌بینیم. در ادامه، به اصطلاحات تخصصی در زمینه ساختار بدن، تشخیص‌ها و اقدامات درمانی، داروها، رنگ‌ها و شکل جمع اصطلاحات می‌پردازیم. در گام بعدی، اصطلاحات تخصصی مربوط به سیستم قلبی و عروقی، خون، لنف و سیستم ایمنی، سیستم تنفسی و بیماری‌های عفونی را یاد می‌گیریم. شیوه کلی آموزش به این صورت است که اصطلاحات به اجزای تشکیل‌دهنده تجزیه می‌شوند و معنای کلی از طریق دریافت مفهوم هر یک از اجزا، ریشه‌یابی اصطلاحات و نمایش تصویری برخی از اصطلاحات درک و استخراج می‌شود.
دوره آموزش اصطلاحات پزشکی ۱ – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصطلاحات پزشکی ۱ – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی