اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی بازاریابی مبتنی بر فانل فروش – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مبانی بازاریابی مبتنی بر فانل فروش – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

بازاریابی مبتنی بر فانل فروش یا Sales Funnel Marketing نوعی استراتژی بازاریابی است که شامل مراحل مختلفی برای هدایت مشتریان از آگاهی اولیه تا خرید نهایی و حتی پس از آن، می‌شود. مراحل مختلف این رویکرد معمولا شامل آگاهی، علاقه، تصمیم‌گیری و عمل (AIDA) است. در دنیای رقابتی امروز، کسب‌وکارها نیاز به ابزارها و استراتژی‌های موثر دارند تا بتوانند مخاطبان خود را جذب کرده، به مشتریان تبدیل کنند و در نهایت درآمد خود را افزایش دهند. قیف‌های فروش (Sales Funnels) یکی از کارآمدترین ابزارها برای دستیابی به این اهداف هستند. درک و تسلط بر قیف‌های فروش به شما امکان می‌دهد تا مسیر مشتریان خود را به طور دقیق مدیریت کنید و استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود بخشید. قیف‌های فروش به شما کمک می‌کنند تا فرایند جذب، تبدیل و نگه‌داشتن مشتریان را بهینه کنید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید کمپین‌های بازاریابی موثرتر و هدفمندتری ایجاد کنید که منجر به افزایش فروش و رشد کسب‌وکار می‌شود.
دوره آموزش مبانی بازاریابی مبتنی بر فانل فروش – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی بازاریابی مبتنی بر فانل فروش – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی