اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد چت جی پی تی در پژوهش کیفی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد چت جی پی تی در پژوهش کیفی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

چت‌جی‌پی‌تی که مخفف عبارت Chat Generator Pre-Trained Transformer است، یکی از ابزارهای محبوب و پرکاربرد هوش مصنوعی است که بر اساس مدل زبانی طراحی شده است. این ابزار با استفاده از یادگیری عمیق یا Deep learning داده‌ها را از سطح وب جمع‌آوری و به کاربر عرضه می‌کند. پاسخ به سوالات، تولید متون خلاقانه، مکالمه با کاربران و به طور کلی انجام وظایف متنی از جمله توانمندی‌های چت‌جی‌پی‌تی است. هوش مصنوعی یکی از نوآوری‌هایی است که به طور بی‌سابقه و با سرعت شگفت‌انگیزی به تمامی عرصه‌های زندگی بشر وارد شده و هر روز شاهد شگفتی‌هایی از کاربرد این نوآوری در علوم مختلف هستیم. یکی از حوزه‏‌های علمی که از ظهور این نوآوری تحت تاثیر قرار گرفته پژوهش‌های کیفی است. کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش‌های کیفی می‏‌تواند به پژوهشگر کمک کند که هم در صرف زمان در انجام پژوهش صرفه‌جویی کند و هم به عنوان یک پژوهشگر حرفه‌‏ای سفر علمی خود را آغاز کند. محقق کیفی با کاربرد این نوآوری در فرایند پژوهشی خود، با تحولی هیجان‌انگیز مواجه خواهد شد. در این آموزش، در گام اول با چت‌جی‌پی‌تی آشنا می‌شویم. سپس به ذکر کلیاتی از روش پژوهش کیفی خواهیم پرداخت. این کلیات در فهم و چگونگی کاربرد ابزار هوش مصنوعی در پژوهش کیفی مفید خواهند بود، سپس با فرایند پرامپ‌نویسی و کاربردهای چت‌جی‌پی‌تی در بخش‌های مختلف پژوهش کیفی خواهیم پرداخت. در ادامه، مدرس با آوردن مثال‌های عملی، به کاربرد چت‌جی‌پی‌تی در نگارش تمامی قسمت پژوهش کیفی یعنی انتخاب موضوع پژوهش، بیان مسئله، اهداف و سوالات پژوهش، مبانی نظری، پیشینه پژوهش، فرایند کدگذاری و ... خواهد پرداخت.
دوره آموزش کاربرد چت جی پی تی در پژوهش کیفی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد چت جی پی تی در پژوهش کیفی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی