اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار فلش - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار فلش - پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در نظام آموزشی جدید، آموزش و پرورش هر ساله به دنبال راهکارهایی برای ارائه آموزش‌های نوین برای دانش‌آموزان خود بوده است که یکی از طرح‌های صورت گرفته، آموزش با استفاده از محتوای الکترونیکی می‌باشد که با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور، بحث تولید محتوا در آموزش و پرورش پررنگ تر از قبل شد. این آموزش در راستای تحقق اهداف نظام آموزشی جدید برای معلمان و فرهنگیان ارائه شد تا با استفاده هوشمندانه از آن، رویکردی جدید در حوزه آموزش داشته باشند. این آموزش در 15 در  درس ارائه شده است که پیش‌نیاز آن، آشنایی با مباحث ICDL و برنامه‌نویسی مقدماتی است. پس از مشاهده این فرادرس شما قادر به ایجادمحتوای آموزشی برای دروس مختلف از جمله: فارسی، علوم، ریاضی و … با استفاده از این نرم‌افزار خواهیدبود.
دوره آموزش تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار فلش - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار فلش - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی