اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقاشی ایران از دیرباز تا کنون – ویژه آزمون دبیری هنر – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی ایران از دیرباز تا کنون – ویژه آزمون دبیری هنر – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

نقاشی ایرانی، یکی از هنرهای بصری باستانی و غنی ایران است که دارای تاریخچه‌ای طولانی و متنوع است. این نوع نقاشی جزئیات دقیق و ظریفی دارد و اغلب در نسخه‌های خطی و کتاب‌های تاریخی و ادبیات کلاسیک ایرانی دیده می‌شود. نقاشی ایرانی در دوران‌های مختلف تحت تاثیر فرهنگ‌ها و تمدن‌های گوناگون قرار گرفته و از ترکیب این تاثیرات، سبک‌های منحصر‌به‌فردی به وجود آمده است. استفاده از رنگ‌های زنده و شاداب و ترکیب‌های پیچیده‌ای از اشکال و خطوط، از ویژگی‌های برجسته نقاشی ایرانی است. مبحث نقاشی ایران از دیرباز تاکنون از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است‌. یکی از جنبه‌های مهم آن، این است که یکی از منابع مهم آزمون‌های مختلف هنر مانند آزمون دبیری و آموزگاری است و علاوه بر آن در کنکورهای کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا نیز امکان طرح سوال در این مبحث وجود دارد. در این آموزش، ابتدا با نقاشی در دوره‌های مختلف آشنا خواهیم شد و نکات مهم به صورت خلاصه و کلیدی گفته خواهد شد. در ادامه تست‌های مهم و پرتکرار در آزمون‌ها مرور می‌شود و نکات تکمیلی بیان می‌شود. در نهایت در قسمت آزمون، تست‌های دیگری مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد و تمرین‌ها و پروژه‌های مربوط به آن مطرح می‌شود.
دوره آموزش نقاشی ایران از دیرباز تا کنون – ویژه آزمون دبیری هنر – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مهدیس پیرزادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی ایران از دیرباز تا کنون – ویژه آزمون دبیری هنر – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی