اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بررسی و پیاده سازی ربات معامله گر در متاتریدر – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش بررسی و پیاده سازی ربات معامله گر در متاتریدر – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در نرم‌افزار متاتریدر، امکاناتی وجود دارد که معامله‌گران و برنامه‌نویسان، می‌توانند با استفاده از آن استراتژی‌های معاملاتی خود را با نوشتن کدهایی که برای این نرم‌افزار وجود دارد اجرا کنند، (اکسپرت‌نویسی) را به یک برنامه اجرایی تبدیل کنند تا نرم‌افزار بر اساس کدهای نوشته‌شده، استراتژی نوشته‌شده را اجرا کند و این امر بدون دخالت هیچ فردی، معاملات گوناگونی را انجام می‌دهد. نرم‌افزار حاصل از این پروژه برنامه‌نویسی را ربات معامله‌گر یا در واقع اکسپرت نیز می‌گویند و نام آن بسته به روش کار انتخاب می‌شود. بعید است در سال‌های پیش رو و آتی، دیگر معامله‌گری بخواهد به تنهایی در بازارهای مالی معامله کند. در حال حاضر با توجه به کارایی هوش مصنوعی‌، ربات‌ها و الگوریتم‌های پیشرفته، کار انسان‌ها سخت خواهد بود اگر بخواهند به صورت انفرادی معامله کنند. در این آموزش نوشتن ربات، اندیکاتور، اکسپرت، نحوه نصب آن‌ها بر روی متاتریدر و بک‌تست گرفتن از آن را یاد خواهیم گرفت. همچنین به ربات‌های نیمه‌اتومات که آن‌ها نیز امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند، پرداخته خواهد شد. در ادامه نیز چگونگی دسترسی به سورس فایل‌ها را نشان می‌دهیم و به اینکه چطور آن‌ها را ذخیره و استفاده کنیم، خواهیم پرداخت.
دوره آموزش بررسی و پیاده سازی ربات معامله گر در متاتریدر – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط احمد رضوی سروقدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بررسی و پیاده سازی ربات معامله گر در متاتریدر – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی