اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور PLAXIS 2D – طراحی و آنالیز سد خاکی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور PLAXIS 2D – طراحی و آنالیز سد خاکی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

PLAXIS 2D نرم‌افزار تحلیل المان محدود (FEM) برای مهندسی ژئوتکنیکال و برای مدل‌سازی و تحلیل مسائل مرتبط با خاک و سازه‌های مرتبط با آن است. این نرم‌افزار از زیرساخت‌ها و تکنیک‌های حل عددی پیشرفته‌ برای شبیه‌سازی رفتار خاک و تعامل آن با سازه‌ها استفاده می‌کند. شرایط اقلیمی خشک و کم باران کشور و نیاز به ذخیره آب، موجب توجه برنامه‌ریزان و مسئولین کشور به احداث سدهای خاکی و بتنی گردیده و درس سدسازی در برنامه آموزشی برخی از رشته‌های دانشگاهی فنی از جمله مهندسی عمران، آب و ژئوتکنیک گنجانده شده است. نرم‌افزار PLAXIS یکی از نرم‌افزارهای قدرتمند و پرکابرد در مدل‌سازی و تحلیل مسائل مختلف ژئوتکنیکی از جمله سدهای خاکی به روش اجزای محدود برای طراحی و آنالیز با استفاده از روش‌های عددی است. در این آموزش، نحوه مدل‌سازی سدهای خاکی در مراحل مختلف اجرا نظیر پایان ساخت، پایان آبگیری اولیه و تراوش (نشت) پایدار و نیز تحلیل شبه‌استاتیکی ارائه می‌شود. ابتدا سدهای خاکی و روش اجزای محدود و برنامه پلکسیس را تعریف می‌کنیم، سپس چند پروژه سد خاکی را مدل‌سازی شده می‌کنیم. در ادامه تحلیل و محاسبات پایداری و تراوش را انجام می‌دهیم و در نهایت نتایج خروجی مشاهده و بررسی خواهد شد.
دوره آموزش پروژه محور PLAXIS 2D – طراحی و آنالیز سد خاکی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور PLAXIS 2D – طراحی و آنالیز سد خاکی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی