اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
​آموزش پروژه محور نرم افزار کامفار – ارزیابی اقتصادی پروژه ها با COMFAR  – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

​آموزش پروژه محور نرم افزار کامفار – ارزیابی اقتصادی پروژه ها با COMFAR – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

COMFAR،یک نرم‌افزار تجاری است که توسط سازمان ملل متحد برای تجزیه‌وتحلیل پروژه‌های صنعتی و تجاری توسعه دادهه شده است. این نرم‌افزار برای ارزیابی قابلیت اجرای پروژه‌ها در زمینه‌های مختلفی مانند صنایع تولیدی، حمل‌ونقل و انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان‌سنجی اقتصادی طرح‌ها می‌تواند عامل مهمی در تصمیم‌گیری افراد باشد و استفاده از این امکان‌سنجی موجب کاهش هزینه‌ها، اتلاف وقت و افزایش احتمال موفقیت پروژه‌ها خواهد شد. یادگیری پروژه‌محور این نرم‌افزار باعث تقویت مهارت‌های عملی و تحلیلی علاقه‌مندان می‌شود و به درک بهتری از نحوه استفاده COMFAR در مواجهه با مسائل و پروژه‌های واقعی منجر می‌شود. در این آموزش، نحوه امکان‌سنجی اقتصادی پروژه را با زبانی ساده و مفهومی، به روش عملی، در قالب دو پروژه مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر قصد تحویل پروژه دانشگاهی دارید، اگر دانشجو یا فارق‌التحصیل رشته مهندسی صنایع یا رشته‌های مشابه هستید و قصد فعالیت در این حوزه را دارید، یا قصد تقویت رزومه خود را دارید یا قصد راه‌اندازی کسب‌وکاری را دارید، این دوره برای شما می‌تواند مفید باشد. در این آموزش، در قالب پروژه‌های گوناگون، پیاده‌سازی طرح‌های امکان‌سنجی اقتصادی را به کمک برنامه کامفار فرا خواهیم گرفت.
دوره ​آموزش پروژه محور نرم افزار کامفار – ارزیابی اقتصادی پروژه ها با COMFAR – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ​آموزش پروژه محور نرم افزار کامفار – ارزیابی اقتصادی پروژه ها با COMFAR – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی