اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی حوادث فرایندی با نرم افزار PHAST – تکمیلی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی حوادث فرایندی با نرم افزار PHAST – تکمیلی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

نرم‌افزار PHAST محصول شرکت DNV، یکی از معتبرترین نرم‌افزارها در حوزه ارزیابی و مدل‌سازی پیامد حوادث فرایندی، در مجامع علمی و صنعتی است. این نرم‌افزار بهترین و دقیق‌ترین فرمول‌ها را برای محاسبات به کار می‌برد. به همین دلیل، می‌توان از این نرم‌افزار برای مدل‌سازی حوادث مختلفی مانند تخلیه و آزادسازی مواد سمی و انواع انفجار و اشتعال استفاده کرد. امروزه توسعه، پيشرفت و گسترش فناورى‌هاى بسيار پيچيده و پر اهميت در صنايع مختلف، مخصوصا صنايع فرايندی که با حجم عظیمی از سیال‌های فرایندی سروکاردارند، سبب شده است كه فلسفه ايمنى از رويكرد پس از وقوع به رويكرد پيش از وقوع تغيير يابد؛ رويكرد جديد بر پايه شناسايى و كنترل خطرات پيش از وقوع حادثه است. یکی از مباحثی که به مدیریت ریسک این دست از صنایع کمک می‌کند، مدل‌سازی حوادث و آنالیز پیامدهای آن است. در این آموزش کلیه نکات و چالش‌های مربوط به نرم‌افزار PHAST را به صورت کاملا پروژه‌محور و در قالب حل مسائل فرضی و حوادث واقعی، یاد می‌گیریم. بعد از دیدن این آموزش، قادر خواهیم بود تا نزدیک‌ترین مدل به فیزیک مسئله و حوادث واقعی را با استفاده از امکانات نرم‌افزار شبیه‌سازی کنیم.  
دوره آموزش مدل سازی حوادث فرایندی با نرم افزار PHAST – تکمیلی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی حوادث فرایندی با نرم افزار PHAST – تکمیلی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی