اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی و توسعه کسب و کارهای دیزاین محور – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و توسعه کسب و کارهای دیزاین محور – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

کسب‌وکارهای دیزاین محور به کسب‌وکارهایی اشاره دارند که طراحی و ایجاد محصولات، خدمات یا تجربیات بصری و گرافیکی را در مرکز فعالیت‌های خود قرار می‌دهند. در این نوع کسب‌وکارها، طراحی و استفاده از عناصر ظاهری جذاب و جذابیت‌های بصری برای جلب مشتریان و تاثیرگذاری بر روی احساسات و انطباق با نیازهای مشتریان، بسیار مهم است. در این آموزش، سعی می‌کنیم در ابتدا ارزش‌آفرینی یک دیزاین، شامل دیزاین کالا و خدمت را درک می‌کنیم و پس از آن چگونگی ایجاد یک برنامه طراحی کسب‌وکار بر مبنای ارزش‌های کلیدی دیزاین را یاد خواهیم گرفت. در برنامه طراحی، ابتدا روش‌های پژوهش بازار و پس از آن تدوین مدل کسب‌وکار و در پایان، برنامه‌ریزی مالی به طور کلی بیان می‌شود. مراحل توسعه کسب‌وکار با رویکردهای گوناگون به صورت فهرست‌وار به مخاطبین معرفی خواهد شد. هدف اصلی این فرادرس، آشنایی و به کارگیری ارزش‌های نوآورانه دیزاین در کسب‌وکار است.
دوره آموزش طراحی و توسعه کسب و کارهای دیزاین محور – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و توسعه کسب و کارهای دیزاین محور – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی